Klantenservice

Naam onderneming: Styledeals

Vestigingsadres:
Elkenrade 17
6289 NB Elkenrade
Dit is geen bezoekadres


Telefoonnummer: +31625476289
E-mailadres: [email protected]

Bereikbaarheid:
Van maandag t/m vrijdag van 10:00 uur tot 17:00 uur

KvK-nummer: 62446142
Btw-nummer: NL002193892B74

1 FAQ's
1.1 Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Bij Styledeals ben je verzekerd van een snelle levering van je bestelling. Indien je bij ons op werkdagen of op zondag voor 22:00 uur hebt besteld, wordt je pakket namelijk dezelfde dag nog verzonden.
Kijk voor meer info op onze pagina Verzenden & Retourneren. https://www.styledeals.nl/service/shipping-returns/

96% van alle verstuurde pakketten worden de volgende (werk)dag geleverd. Hou er rekening mee dat in een heel enkel geval een zending vertraging kan oplopen.

1.2 Kan ik mijn bestelling ook komen ophalen?

Wil je je bestelling direct afhalen in ons magazijn? Dan zorgen wij dat na 4 uur van je online betaling de bestelling voor je klaar ligt. Je kunt het op werkdagen van 08:00 tot 22:00 ophalen op het onderstaande adres. Neem je orderbevestiging en legitimatie mee. De kosten voor deze service bedragen 9,95.

Styledeals (Active Ants)
Zeelandhaven 6
3433 PL Nieuwegein

1.3 Kan ik mijn bestelling ook ruilen?

Op dit moment is het helaas niet mogelijk om je artikel(en) te ruilen. De gewenste artikelen kunnen opnieuw besteld worden. Op deze manier zijn de artikelen het snelst in huis. Wil je eerst wachten tot jouw retourzending verwerkt is, neem dan contact op met de klantenservice voor de mogelijkheden.

1.4 Heb ik garantie op mijn artikelen?

Wij houden de garantiebepalingen aan van onze leveranciers. Garanties en reparaties worden altijd uitgevoerd door de leverancier. Stuur ons een mailtje met je ordernummer, de klacht en eventueel foto's hiervan. 

Wanneer je twijfelt of het defect onder de garantievoorwaarden valt, dan kun je contact opnemen met de klantenservice via [email protected] 

Meer informatie over de garantievoorwaarden vind je op onderstaande pagina: https://www.styledeals.nl/service/garantie/

1.5 Wie betaalt de retourkosten?

De kosten voor retourzendingen zijn voor rekening van de verzender. Bewaar het verzendbewijs voor de retourzending totdat de retourzending bij ons verwerkt is. 

1.6 Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Het is helaas niet mogelijk om een bestelling te wijzigen of te annuleren, dus controleer altijd zorgvuldig of je bestelling en je gegevens correct zijn.

1.7 Ik heb geen bevestiging ontvangen, is mijn bestelling correct ontvangen?

Af en toe gebeurt het dat de bevestiging in de spam terecht komt. Het is ook mogelijk dat er een fout is gemaakt bij het invoeren van het e-mailadres. Je kunt ervan uitgaan dat je bestelling zojuist is ontvangen. Als je nog steeds twijfels hebt, kun je altijd contact met ons opnemen via [email protected]